السحر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

السحر

سحر الجلب سحر المحبة سحر التهييج تعلم السحر كتب السحر تعليم السحر اعمال السحر اسرار السحر والجن عالم السحروالجن

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تسخير خدام مسلمين لخدمتك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 285

تسخير خدام مسلمين لخدمتك Empty
مُساهمةموضوع: تسخير خدام مسلمين لخدمتك   تسخير خدام مسلمين لخدمتك Icon_minitimeالأحد مايو 22, 2011 1:18 am

تسخير خدام سورة يس تسخير خدام سورة يس تسخير خدام سورة يس تسخير خدام سورة يس تسخير خدام سورة يس تسخير خدام سورة يس يقرأ هذا الدعاء بعد قراءة هن تصوم 41 يوما عن كال دى روح وتختلى بخلوة بعيدا عن الضوضاء والناس وانت تتلو القسم 112مرة بعد كل فريضة وعند انتهاء مدة الرياضة تاخد ورقة صفراء وتكتب عليها

هن تصوم 41 يوما عن كال دى روح وتختلى بخلوة بعيدا عن الضوضاء والناس وانت تتلو القسم 112مرة بعد كل فريضة وعند انتهاء مدة الرياضة تاخد ورقة صفراء وتكتب عليها سورة الجن مع القسم والبخور لوبان ومستكى وقزبرة وتقراء سورة الجن 27 مرةوالقسم 7مرات سيحضرون فى الحال ويظهر لك الخادم راكبا على جواد اسود سيملى عليك شروطه ان قبلتها فخد العهد منه وان لم تقبلها انصرفه. وهدا هو الاصرافانصرفوا ايتها الملوك الجليلة بخ بخ بخ بخوالزلزالة الى اشتاتا4مرات.
https://spells.yoo7.com
alxarab

المساهمات : 3

تسخير خدام مسلمين لخدمتك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تسخير خدام مسلمين لخدمتك   تسخير خدام مسلمين لخدمتك Icon_minitimeالسبت ديسمبر 17, 2011 9:10 am

يأخي العزيز اريد ان أستفسر من عن بعض الاشياء في المنتدي مثل اخد العهود منهم وهكذا لأني لسه مبتدأ ومعرش ازي اخد العهد منهم وازاي اصرفهم وممكن لو احضرتهم معرفش اتعامل معاهم ياريت توضحي النقطه ديه بس او انته ممكن تاخدلي منهم العهد بس في الاول انا عايز اتأكد ان الحكايه ديه مش حرام منك ياريت يأخي تكون صريح معي في النقطه ديه اوي

تسخير خدام مسلمين لخدمتك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تسخير خدام من الجن في ساعة بدون خلوة او بخور
» مخطوطة تصاريف و طلاسم البرهتية الأرضية النسخة الأصلية للتحميل بروابط فعالة 100%
» تسخير خدام سورة الفتح لقضاء الحوائج المهمة-مجرب-
» تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا
» انا عايز ابقي ساحر ويكون معايا خدام