السحر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

السحر

سحر الجلب سحر المحبة سحر التهييج تعلم السحر كتب السحر تعليم السحر اعمال السحر اسرار السحر والجن عالم السحروالجن

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا

medo
karimsmida
Admin
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 285

تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا Empty
مُساهمةموضوع: تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا   تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا Icon_minitimeالأحد مايو 22, 2011 1:11 am

بسم الله الرحمن الرحيم
...........................
اي واحد منا عاوز خدام يخدموه.
انا النهاردة جايب ليكم ابسط طريقة في الكون.
تسخير الخدام المسلمين من الجن الي في البيت او العمارة او المحل او اي مكان بشرط تواظب علي الجلسة الي هتعملها لمدة لا تقل عن 15يوم
واقول ساعة واحدة بس يعني الساعة 6مساء تبقا 6مساء كل يوم لحد ما الخدام في خلال المدة دي هتحضر ليك اما في المنام او في العيان حسب قوتهم وقوة قلبك.
والاسماء هي
فطائيل جطائيل شطائيل ثطائيل ظطائيل خطائيل زطائيل اجيبوا وتوكلوا بحضور الخدام المسلمين من الجن والارواح بحق آل شلع وبحق وتتلو هذة الاية {زُيِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِينَ وَالْقَنَاطِيرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَيْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِكَ مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ } وبحق {أَوَ مَن كَانَ مَيْتاً فَأَحْيَيْنَاهُ وَجَعَلْنَا لَهُ نُوراً يَمْشِي بِهِ فِي النَّاسِ كَمَن مَّثَلُهُ فِي الظُّلُمَاتِ لَيْسَ بِخَارِجٍ مِّنْهَا كَذَلِكَ زُيِّنَ لِلْكَافِرِينَ مَا كَانُواْ يَعْمَلُونَ }الأنعام .
والعدد للتلاوة هو 70مرة .
وهيا مجربة بجد والبخور ليها هوا اي بخور طيب الرائحة .
وأحمل هذا الطلسم لسرعة الاجابة تكتبه في اول جلسة وتحمله معك فان الروحانية تنعطف عليك . وهو حجاب لهم لا يطرقوا ساحتك بشر ابدا
والكتابة طبعا بالحبر الروحااني .وتطبقه بعد الكتابة وتحمله علي الذراع الايمن.
هه لسه فيه حاجة تانية لو فيه انا حاضر.
والي لسه ملوش في العلم دا يكتب هنا وانا اديه الاذن
https://spells.yoo7.com
karimsmida

المساهمات : 5

مُساهمةموضوع: رد: تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا   تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا Icon_minitimeالخميس نوفمبر 24, 2011 8:52 am

موضوع جيد و لكن أين الطلسم يا أخي?
medo

medo

المساهمات : 129

مُساهمةموضوع: رد: تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا   تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا Icon_minitimeالأحد مايو 06, 2012 5:39 pm

يا عرس يل ابن الاحبة ............بطلو جهل بقا.......
الشريف أحمد

المساهمات : 185

مُساهمةموضوع: رد: تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا   تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 08, 2013 9:36 pm

مشكور ونرجو كتابة الطلسم
منيريمن

مُساهمةموضوع: رد: تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا   تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا Icon_minitimeالسبت يوليو 12, 2014 10:34 pm

يا شيخ أنا حصلت على إذن من شيخ ضعيف حتى إن الخدام يتمردون علي، لأنني أشعر بحضورهم ولاكن لا يتوكلون بما أريده منهم، فأرجوك يا شيخ لو تكرمت علي و أعطيتني إذن، وشكرا
islamelka2ed

مُساهمةموضوع: رد: تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا   تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا Icon_minitimeالسبت ديسمبر 20, 2014 12:12 am

لو سمحت انا من طالبين العلم ده يريت حضرتك تديني الاذن و انا شيوخ كتيره قالتلي اني معايه حاجه بس انا مش متأكد لحد دلوقتي يريت حضرتك ترد عليه بسرعه و لو مفيش رخامه ممكن حضرتك تكشف علي و تقولي لو فعلا انا معايه خدام او لا ؟
العيون السود

المساهمات : 3

مُساهمةموضوع: رد: تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا   تسخير خدام من الجن حلم كل واحد فينا ومنتهي طلب كل واحد فينا Icon_minitimeالأحد يوليو 12, 2015 3:58 am

يا شيخ بعد اذنك انا عايز الاذن لو تفضلت علينا وبارك الله فيك وجزاك كل خير

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تسخير خدام من الجن في ساعة بدون خلوة او بخور
» مخطوطة تصاريف و طلاسم البرهتية الأرضية النسخة الأصلية للتحميل بروابط فعالة 100%
» تسخير خدام سورة الفتح لقضاء الحوائج المهمة-مجرب-
» تسخير الجن
» تسخير خدام مسلمين لخدمتك