السحر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

السحر

سحر الجلب سحر المحبة سحر التهييج تعلم السحر كتب السحر تعليم السحر اعمال السحر اسرار السحر والجن عالم السحروالجن

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الى المشرف المتناك.............

كاتب الموضوعرسالة
medo

medo

المساهمات : 129

الى المشرف المتناك............. Empty
مُساهمةموضوع: الى المشرف المتناك.............   الى المشرف المتناك............. Icon_minitimeالجمعة مايو 11, 2012 7:34 pm

مشرف المنتدى المعرص قال ايه عاوز يخوفنى بعد ما هزقته و مسحت بكرامته الارض......
و لانى اتحديته و قولتلو كس ام السحر و الاعمال و التعاويز و الخدام و الاسياد و الجن و العفاريت و المردة و الاوهام اللى هوة معييش فيها الناس عشان ينصب عليهم...........
و مازلت بقولو كس امين ام اللي انتا هاتعملو
مش كدة و بس ........ انا ياض مش اللى زييك اللى يهز شعرة من شعر رأسى
انتا نصاب و انا مازلت ببهزقق و هفضل اهزقك كل يوم لحد لما كل الناس فى المنتدى ينفضولك
........... تعملى بقا متسامح تعملى بقا متحضر و مثقف ولا حتا تعملى فيها صاحب كرامة و من الاولياء..... انا بقا مش هسيبك.........
انتا حتة نصاب متناك و معرص و انا مش هبطل و اسيبك الا لما انتا الاول تروح تشوفلك شغلانة تكسب منها بدل العك و الدجل و النصب اللى انتا ماشى فيه
..............................................................................................................................................................................................و ابقا يا عرص اكتبلك كلمتين من بتوع الهلولع هلوخش عشان اخد منهم و اهرف اهزقق و اضحك عليك طوب الارض
............. و فى النهاية مش هنسى اعمل زي المغفلين :::::::: مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووور
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الى المشرف المتناك.............
صفحة 1 من اصل 1